August 2011

Wednesday 31 August 2011

Le Rêve Américain - VOSTFR



Le Rêve Américain


Vous ne comprenez pas la réforme des retraites ? Les plans d'austérité ? Etc... La réponse est là. Nous sommes pillés par les juifs, symbolisés par la famille Rothschild, un pillage à l'échelle mondiale, le plus grand de l'histoire de l'humanité, et ceci depuis des décennies.



Pour plus d'informations

Yuri Bezmenov - Conférence sur les méthodes de subversion

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img5/Yuri_007.png
Yuri Bezmenov - Conférence sur les méthodes de subversion

Youri Alexandrovitch Bezmenov, maintenant connu sous le nom de Tomas David Schuman, est né en 1939 en Union Soviétique et travailla en tant que journaliste pour l'agence de presse Novosti.
A ce poste, il travailla secrètement pour le KGB. Son véritable travail était de poursuivre les objectifs de la Russie communiste.
Après avoir été assigné à un poste en Inde, Bezmenov finit par apprécier les indiens et leur culture, alors qu'au même moment il commençait à avoir du ressentiment à l'égard de l'oppression du KGB sur les intellectuels qui s'opposaient à la politique de Moscou.
Il décida alors de passer à l'Ouest. Bezmenov/Schuman est connu surtout pour ses conférences et ses livres Anti-communiste Pro-Amérique dans les années 1980.

Pour plus d'informations
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img5/Thomas_David_missing.png

Tuesday 30 August 2011

Le meurtre rituel - Revue du monde catholique

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img5/meurtre_rituel_youtre.jpg


Le meurtre rituel
Revue du monde catholique, 1er décembre 1896


Il est un rite religieux du Juif dispersé, d'un caractère exceptionnel, qui sort, avec un relief effrayant, de la catégorie des rites ordinaires; qui a acquis, dans l'histoire, une célébrité sinistre ; nous voulons parler du meurtre rituel ou du sacrifice humain.
Le Juif, auquel le texte même de sa loi rendait impossible le sacrifice du taureau, du bouc et de l'agneau, y a substitué une victime qui rappelait ses sacrifices d'autrefois sur les hauts lieux, et faisait, en plus, un élément de son culte, de la plus horrible satisfaction de sa haine. En souvenir du Christ crucifié, pour donner au crime du Calvaire, Jusqu'à la fin des temps, avec un mémorial horrible, une sorte d'indéfinie prolongation, il a sanctifié, toutes les fois qu'il l'a pu, chaque anniversaire du déicide, par l'immolation d'un Chrétien. Comme il voulait jadis sans tache, l'agneau de sa pâque il prend soin, là aussi, de la pureté de la victime : ses préférences sont pour l'enfant. Il se préoccupe même de le trouver beau; il lui plaît que dans le corps comme dans l'âme, tout soit irréprochable ; afin que rien ne manque à l'excellence d'un acte religieux dont il fait la part exquise de son culte.

Traiter du Juif et se taire sur le meurtre rituel, serait omettre ce qu'il y a de capital dans la cause. Nous n'aimons pas l'ombre et nous avons tout fait pour n'y rien laisser. En tirer le plus possible, la question présente est notre plus vif désir.
Nulle part la lumière de l'histoire n'est plus nécessaire, parce que nulle part le mensonge n'a plus fait, pour créer la nuit.



Pour plus d'informations

The Attempted Sinking of the USS Liberty

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img13/uss_liberty.png


The Attempted Sinking of the USS Liberty


The USS Liberty was a United States Navy technical research and Intelligence ship, that was attacked by numerous Israeli Air Force jet fighter aircraft AND Israeli Navy torpedo boats on June 8, 1967, which was during the Israeli "Six-Day War".
The combined air and sea attack killed 34 crew members (officers, seamen, Marines, and one civilian), wounded 170 crew members, and did all their best.., to sink the ship !! At the time, the ship was in "protected" international-waters north of the Sinai Peninsula, which was about 26 miles northwest of the Egyptian city, Arish.
Both the Israeli AND U.S. governments conducted inquiries and issued reports that concluded the attack was a mistake due to Israeli confusion about the identity of the USS Liberty.
U.S. diplomats and intelligence officials continue to dispute the official findings, saying the Israeli attack on the USS Liberty was not a mistake.., and remains the only maritime incident in U.S. history where U.S. military forces were killed.., and was NEVER investigated by the U.S. Congress !!!
Over the years, there's been numerous documentaries produced on this "incident", but this particular film (originally titled: "Loss of Liberty") was one of the very first to be made, AND has interviews with more of the actual survivors of the Israeli attack than any other one to date...

Monday 29 August 2011

Goré O'Thouma - L'esprit juif ou les juifs peints par eux-mêmes d’après le Talmud

O_Thouma_Gore_-_L_esprit_juif_ou_les_juifs_peints_par_eux-memes.jpg


Acheter la version papier du livre
Goré O'Thouma - L'esprit juif ou les juifs peints par eux-mêmes d’après le Talmud

De qui s'agit-il ? Goré O'THOUMA est le spécialiste français du Judaïsme. En 1888 il a écrit L'esprit juif ou les Juifs peints par eux-mêmes. La dangerosité de son étude de la mentalité juive à travers le Talmud , l'a propulsé au fond des oubliettes. Edouard Drumont et Louis-Ferdinand Céline ignoraient son existence. Jean Drault ne le mentionne pas dans son Histoire de l'antisémitisme en France (1941)...

« Nous serons toujours enfants tant que nous n'aurons pas embrassé la raison des choses. »
« Être enfants, c'est ne savoir la vie que par ses raisons partielles. »


Préface

Introduction
I. Livres religieux des juifs
II. Noms que les juifs donnent aux chrétiens
III. Différence entre la morale chrétienne et la morale du Talmud
IV. Josse mosaïste
V. Les juifs À travers l’histoire
VI. Conclusion

Première partie
Chapitre Ier. Ancienneté et importance
du Talmud
Chap. II. Fruits de l’étude du Talmud
Chap. III. Quintessence de cette étude
Chap. IV. Dieu d’après le Talmud
Chap. V. Dieu et Moïse
Chap. VI. Rabbins
Chap. VII. Caractère des Rabbins
Chap. VIII. Importance des Rabbins
Chap. IX. Rabbins directeurs de séminaires de Rabbins
Chap. X. Rabbins et Prophètes
Chap. XI. Anges
Chap. XII. Rabbins et Anges
Chap. XIII. Rabbins et Dieu
Chap. XIV. Toupet des Rabbins
Chap. XV. Ange de la mort
Chap. XVI. Messie
Chap. XVII. Diables
Chap. XVIII. Miracles des Rabbins
Chap. XIX. Juifs
Chap. XX. Destruction de Jérusalem
Chap. XXI. Mariage
Chap. XXII. Hygiène
Chap. XXIII. Vermine
Chap. XXIV. Idées sur l’Enfer
Chap. XXV. Châtiments réservés aux chrétiens
Chap. XXVI. Travail manuel et agriculture
Chap. XXVII. Divers

Deuxième partie
Chapitre Ier. Descendants d’Aaron, prières
Chap. II. Morale
Chap. III. Aumône et cadeaux
Chap. IV. Prudence
Chap. V. Usure
Chap. VI. Justice et témoignage
Chap. VII. Commerce et achats
Chap. VIII. Employés d’un gouvernement
Chap. IX. Médecins et Sages-femmes
Chap. X. Mariages et nourrices
Chap. XI. Églises et Cimetières
Chap. XII. Chrétiens. - Bétail immonde
Chap. XIII. Il est non seulement permis aux juifs de tuer les Akum, mais encore c’est une bonne oeuvre
Chap. XIV. Fourberie


Talmud - PDF
Hébraïsme - PDF

Pour plus d'informations


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img13/o_thouma.png

Michael Collins Piper - The New Babylon

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img13/the-new-babylon-michael-collins-piper.jpg
Michael Collins Piper - The New Babylon
Those Who Reign Supreme

A Panoramic Overview of the Historical, Religous and Economic Origins of the New World Order.
Inside the Rothschild Empire : The modern day Pharisees.

For more
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img21/barre.png

Traduction de la dédicace du livre The New Babylon : dédié à François Genoud, guerrier de l'ombre contre le NWO.

Dédicace :

Au grand stratège de la résistance et du combat global contre le Nouvel Ordre Mondial :
François Genoud

Peu de gens connaissent le nom "François Genoud", pourtant, pendant plus de soixante ans ce banquier suisse, éditeur et penseur géopolitique - décrit comme "l'homme le plus mystérieux de l'Europe" - a été l'éminent stratège - bien qu'il soit resté à l'arrière-scène - travaillant pour la coopération mondiale entre les nationalistes à travers la planète, résolus à déloger les efforts incessants de l'empire Rothschild en vue d'établir un Nouvel Ordre Mondial impérial, le vieux rêve alimenté par les enseignements infernaux du Talmud de Babylone.
Dans les derniers jours de la Seconde Guerre mondiale et après, Genoud a joué un rôle instrumental dans l'évasion de réfugiés anti-communistes européens dont le seul crime était de s'être portés à la défense de leur pays face aux forces communistes et judaïques ivres de vengeance qui étaient en train d'envahir le continent.
Il y a peut-être des milliers de personnes vivant sur la planète aujourd'hui qui doivent leur existence au fait que Genoud a sauvé leurs ancêtres d'actes de torture certains et d'exécutions, infligés par la justice du vainqueur.
Dès 1936, le jeune Genoud a forgé ce qui est devenu une amitié durable et des relations de travail avec le Grand Mufti de Jérusalem, le chef spirituel des musulmans de Palestine, lesquels - avec leurs frères chrétiens - ont finalement subi la grande catastrophe de 1948 connue sous le nom de "Nakba", le vol de leur terre natale, chassés à la pointe d'un fil de leurs terres ancestrales et voués à l'exil, plusieurs d'entre eux dans des bidonvilles dépotoirs à ciel ouvert - les soi-disant "camps de réfugiés" - dans lequel nombre de leurs descendants continuent de languir. En 1958, Genoud a fondé la "Banque Commerciale Arabe" à Genève à partir de laquelle il a géré les finances des forces nationalistes dans le monde arabe qui étaient en quête d'indépendance vis-à-vis des entreprises impériales dominées par l'empire Rothschild. Parmi ses autres démarches, Genoud a joué un rôle majeur dans la facilitation de l'accession à l'Indépendance de la République arabe d'Algérie.
Dans les années qui suivirent, Genoud - un partisan dévoué de la cause palestinienne - a travaillé avec les fondateurs chrétiens de la célèbre Organisation de Libération de la Palestine, Georges Habache et Dr. Waddi Haddad, qui ont tendrement surnommé leur collègue suisse "Sheik François." Inutile de le dire, Genoud a été un des principaux mécènes de l'OLP. De concert avec d'autres amis dévoués - comme le nationaliste américain Willis Carto et l'ancien général allemand Otto Remer - Genoud a également cherché à faire avancer la cause d'arrimer l'histoire - en particulier celle qui entoure les événements de la Seconde guerre mondiale - en accord avec les faits. Et avec un autre associé de longue date, l'avocat français reconnu pour son franc parler Jacques Vergès, le dynamique Genoud a continué à demeurer une force mondiale dans la lutte contre l'impérialisme sioniste jusqu'à la fin de sa carrière remarquable.

Quel homme Sheik François !

Sunday 28 August 2011

Pierre-Antoine Cousteau - L'Amérique juive

Pierre-Antoine Cousteau - L'Amérique juive.jpg


Acheter la version papier du livre
Pierre-Antoine Cousteau - L'Amérique juive

Pierre-Antoine Cousteau, fut un journaliste de lutte anti-hébraïque, auteur entre autre de l' « Amérique juive », et rédacteur en chef de "Je suis partout".
Il adhère à la Milice et doit quitter Paris en août 1944, il participe alors avec Hérold-Paquis aux émission de "Radio-Patrie" depuis l'Allemagne.
Condamné à mort le 23 novembre 1946, gracié au printemps 1947, il est détenu huit ans à Clairvaux et à Eysses, libéré en 1955, il participe à la presse d'extrême-droite (Rivarol), et meurt en 1958.


/blog/public/img13/Pierre-Antoine_cousteau.jpg

1 - Le mirage américain
2 - L’écrasement des civilisés
3 - La terre promise
4 - Le ghetto de New‑York
5 - Roosevelt ou Rosenfeld
6 - Les insoumis
7 - Fraîche et joyeuse

/blog/public/img13/amerique_juive.png


Pierre-Antoine Cousteau - Après le déluge
Pierre-Antoine Cousteau - PDF

Lucien Rebatet - Pierre-Antoine Cousteau - Dialogue de "vaincus"
Pour plus d'informations


The Sinking of the Wilhelm Gustloff

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/Gustloff/moscow_museum.jpg


The Sinking of the Wilhelm Gustloff


On the cold bitter night of January 30th 1945, just 3 months before the end of World War II (as Germany was in full retreat !), on the Baltic Sea, just a few hundred kilometers from the port of Gotenhafen (near Danzig), the DEADLIEST maritime disaster in all of recorded history occurred !
Yet almost no one, has ever heard about the sinking of the Wilhelm Gustloff...
It has VERY conveniently become an atrocity (in the true sense of the word !), that has been "Exiled from History" !
The loss of life on that ship, was equal to more than the sinking of the "Titanic" SIX TIMES over !
But yet, the Titanic has been the most widely publicized maritime disaster to date (movies, documentaries, books, memorials, etc.)
Furthermore, the sinking of this "refugee ship", the Wilhelm Gustloff, which was loaded to more than FIVE TIMES its normal capacity (with mostly women and children), and then mercilessly AND cold-bloodedly torpedoed by a Russian submarine, is by far, the GREATEST unknown AND unpublicized single disaster in modern history...


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/Gustloff/1939-08-04_47th_Norwegenreise_f-b.jpg

David Irving - The Faking of Adolf Hitler for History

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/ihr_david_irving.png


David Irving - The Faking of Adolf Hitler for History


The British Historian David Irving, speaking on "The Faking of Adolf Hitler for History" identifies some of the many FRAUDULENT historical documents that have been quoted AND referred to over the many years by "conformist historians" of the Third Reich era.
Even many of Mr. Irving's opponents DO admit.., that Mr. Irving's knowledge of Hitler and wartime Germany is unrivaled !

Saturday 27 August 2011

Radio Courtoisie - Serge de Beketch

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/serge_de_beketch_librairie_du_petit_pont_2007.jpg
Radio Courtoisie - Serge André Yourevitch Verebrussoff de Beketch

Serge André Yourevitch Verebrussoff de Beketch – né le 12 décembre 1946 à Tours et décédé mort le 6 octobre 2007 à Paris – était un journaliste et un scénariste de bande dessinée français. Il fut en particulier co-fondateur et animateur sur Radio Courtoisie, ainsi que fondateur et animateur du « Libre Journal de la France Courtoise ».

Friday 26 August 2011

Léon Degrelle - The Epic Story of the Waffen SS

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/Degrelle.png

Léon Degrelle - The Epic Story of the Waffen SS - PDF


Léon Degrelle (born June 15th 1906, died March 31 1994) was a Walloon Belgian politician, who founded Rexism and later joined the Waffen SS which were front-line troops in the fight against the Soviet Union AND Communism.

Leon Degrelle is one of the most famous Waffen SS soldiers. After joining as a private he earned all stripes from corporal to general for exceptional bravery in combat. He engaged in seventy-five hand-to-hand combat actions. He was wounded on numerous occasions. He was the recipient of the highest honors : The Ritterkreuz, the Oak-Leaves, the Gold German Cross and numerous other decorations for outstanding valor under enemy fire. One of the last to fight on the Eastern Front, Leon Degrelle escaped unconditional surrender by flying some 1500 miles across Europe toward Spain. He managed to survive constant fire all along the way and crash landed on the beach of San Sebastian in Spain, critically wounded. Against all odds he survived. Slowly he managed to re-build a new life in exile for himself and his family.
For Degrelle philosophy and politics cannot exist without historical knowledge. For him beauty enhances people and people cannot improve their lives without it. This philosophy is reflected in everything he does. In his Spanish home art blends gracefully with history. The work of Leon Degrelle has always been epic and poetic. As he walks in the environment of his home one feels the greatness of Rome with its marbles, its bronzes, its translucent glass; one feels the elegant Arabian architecture, the gravity of the Gothic form and the sumptuousness of Renaissance and Baroque art. One feels the glory of his flags.
In this atmosphere of beauty and greatness, the last and most important living witness of World War Two awaits you, Ladies and Gentlemen : General Leon Degrelle.

"If the Waffen SS had not existed, Europe would have been overrun entirely by the Soviets by 1944. They would have reached Paris long before the Americans. The Waffen SS heroism stopped the Soviet juggernaut at Moscow, Cherkov, Cherkassy, and Tarnopol. The Soviets lost more than 12 months. Without SS resistance the Soviets would have been in Normandy before Eisenhower. The people showed deep gratitude to the young men who sacrificed their lives. Not since the great religious orders of the middle ages had there been such selfless idealism and heroism. In this century of materialism, the SS stand out as a shining light of spirituality.
I have no doubt whatever that the sacrifices and incredible feats of the Waffen SS will have their own epic poets like Schiller. Greatness in adversity is the distinction of the SS.
The curtain of silence fell on the Waffen SS after the war but now more and more young people somehow know of its existence, of its achievements. The fame is growing and the young demand to know more. In one hundred years almost everything will be forgotten but the greatness and the heroism of the Waffen SS will be remembered. It is the reward of an epic."

Léon Degrelle


This is a self-spoken biography (with an introduction by his sister). He was one of many, who wished and believed that they could make a better Europe and struggled mightily to that end. Whatever one's political outlook.., one cannot doubt the courage and conviction of Degrelle or the men that he led. That he survived so much carnage and the vengeance of his enemies at the end is remarkable. That he then went on to produce such a memorable account of his experiences we should be thankful for. It was an epic struggle by any standards...
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/degrelle_sister.png
When Degrelle joined the Wehrmacht he was offered the rank of lieutenant, but he refused and he went into Russian campaign as an ordinary private. He points out that Waffen-SS was really a front-line unit and a respected fighting force. Also, that 98% were NOT professional soldiers, or just young men after adventure, or NOT the goose-stepping "half-mad" stereotypes of Hollywood.
Most of the volunteer units had a tragic end as they would rather fight to the last man instead of being handed over to their vengeful countrymen. The Waffen-SS had an estimate of 150-250 000 European (non-German) volunteers who fought with honor on the eastern front, and many of them winning the highest medal for bravery in the German armed forces, the Knights Cross.
This eye opening historical video is a daring break from the all the typical "anti-German" videos and publications as it tries to show the real untold truth about the Axis dealings with foreigners, volunteers, minorities, helpers and other diverse international relations.
He does quite well at telling the untold, unpopular AND startling truths of the real perspectives AND relations of Germans AND non-Germans during WWII. Unlike Hollywood AND the general media that just LOVES to project an inaccurate historical "pseudo truth" !!
This speech examines AND relates the real unclouded facts tainted by the "fantasy history entertainment" that is so popular today... Some people actually really believe that going to the movies AND reading books by those who won the war, etc.., is a history course made easy, simple AND fun !!

For more


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/degrelle_ss.png

Christopher Jon Bjerknes - The Jewish Genocide Of Armenian Christians

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/jewish_genocide_jon.png


Christopher Jon Bjerknes - The Jewish Genocide Of Armenian Christians


1 PREHISTORY OF THE 1915 GENOCIDE

1.1 Introduction
1.2 The Armenian Holocaust and the Battle of Armageddon - The Opportunity
1.3 From Herzl to Malcolm, Zionists Betray the Armenians
1.4 Blotting Out the Armenian Amalekites—The Motive
1.5 Jews, Crypto-Jews and Freemasons—The Means

2 THE GENOCIDAL “YOUNG TURKS” WERE ZIONIST CRYPTO-JEWS

2.1 Introduction
2.2 Jews Foment Wars of Extermination and Genocidal Revolutions
2.3 Jewish Bankers Destroyed the Turkish Empire
2.4 Talaat Pasha, Djavid Bey, Atatürk, Etc., Were Jews

3 ROTHSCHILD, KING OF THE JEWS

3.1 Introduction
3.2 The Rothschild Plan to Take Palestine
3.3 Cabalistic Jews Calling Themselves Christian Condition the British to Assist in Their Own Demise—Rothschild Makes an Open Bid to Become the Messiah
3.4 The “British-Israel” Deceit
3.5 For Centuries, England is Flooded with Warmongering Zionist Propaganda
3.6 As a Good Cabalist Jew, David Hartley Conditions Christians to Welcome Martyrdom for the Sake of the Jews
3.7 Jewish Revolutionaries and Napoleon the Messiah Emancipate the Jews
3.8 Hitler Accomplishes for the Zionists What Napoleon Could Not
3.9 Zionists Develop a Strategy Which Culminates in the Nazis and the Holocaust as Means to Attain the “Jewish State”

4 MORDECAI MANUEL NOAH

4.1 Introduction
4.2 Noah in 1818
4.3 Noah in 1837
4.4 Noah in 1844



For more


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/jabotinksy.jpg

Thursday 25 August 2011

Elvira Bauer - Ne te fie pas au renard des plaines pas plus qu'au serment d'un Juif

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img13/Bauer.png


Elvira Bauer - Ne te fie pas au renard des plaines pas plus qu'au serment d'un Juif
Un livre illustré pour petits et grands d'Elvira Bauer
Nuremberg, 1936


En 1936, le livre d'une jeune étudiante de 21 ans va bouleverser l'Allemagne.
La Bavaroise Elvira Bauer exerça tout son talent à l'élaboration d'une livre pour petits et grands, qui deviendra un best-seller : Trau Keinem Fuchs auf grüner Heid, und keinem jud bei seinem eid ( Ne te fie pas au renard des plaines pas plus qu'au serment d'un Juif ).
Un long titre, pour un livre qui sera vendu à plus de 100 000 exemplaires dans une Allemagne qui rêve de se libérer du joug juif.
Elvira disparaîtra à Berlin en 1943, ensevelie sous les bombes démocratiques.

Pour plus d'informations

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img21/barre.png

Le médecin juif .....

Un juif sur son lit de mort, fait appeler le docteur Malatoi, pour ne pas passer de vie à trépas ; cela le chagrinerait tellement ! Et quand le médecin juif arrive il lui dit : " regarde la mort ! Pitié, pitié chasse la, prescrit moi un médicament ! "
Bien que personne ne connaisse de remède le Dr Malatoi se précipite plein d'entrain, dans un hôpital allemand. Expérimente une mixture .... Faisant trois morts et encore plus de malades qu'il n'a proposé à aucun Juif, qui en serait mort.
Il se débarrasse de sa mixture, et en essaie tout de suite une autre ! Et quand enfin il a le bon dosage, il la donne à son patient juif en cure et sauve ainsi instantanément, le pauvre Juif de l'enfer.
Son remède, il l'a d'abord testé sur un Goy, l'Allemand.
Et la morale de l'histoire : ne fais pas confiance au médecin juif !

"Le Akum est comme un chien,
C'est ainsi qu'il doit être considéré !
Tu dois seulement aimer les Juifs"
C'est écrit dans le code de la loi juive :
Le Choulhan Aroukh (Talmud).


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img15/medecin_juif.png

Tuesday 23 August 2011

La Vallée des Loups : Palestine

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Kurtlar_Vadisi.jpg


La Vallée des Loups : Palestine
Kurtlar Vadisi : Filistin - VOSTFR


Polat et ses hommes organisent une expédition punitive afin de venger leurs frères, tués sur un bateau de ravitaillement. Leur mission est claire : Trouver les responsables de cette attaque. Polat Alemdar enquête en se rapprochant pas à pas de sa cible. Mais la mission va s'avérer plus dangereuse que prévue : Leur ennemi juré leur donnera du fil à retordre de par l'atrocité de ses actes et des moyens technologiques dont il dispose.



Pour plus d'informations

Monday 22 August 2011

Countess - Lindtner - Rudolf - Exactitude festschrift for Robert Faurisson

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/german/faurisson.png
Countess - Lindtner - Rudolf - Exactitude festschrift for Robert Faurisson

On January 25, 1929, 75 years before this book was published, a man was born, who probably deserves the title of the most courageous intellectual of the last third of the 20th century and the beginning of the 21st century: Robert Faurisson.
With hitherto unheard of bravery and steadfastness, he challenged the dark forces of historical and political fraud, deception, and deceit with his unrelenting exposure of their lies and hoaxes. His method of analytical exactitude in historiography and his striving for clear brevity in presenting the results of his research have become both famous and infamous at once.
Over the last 30 years, Robert Faurisson has become a role model of character strength to many, a lodestar for his method to his disciples, an idol for his breathtaking research activities to his admirers.
This Festschrift is dedicated to him by some of his closest friends in his struggle for exactitude in historiography and his ongoing fi ght not only for historical and political, but also for individual justice.
Happy Birthday, Robert !

For more - See also : Germar Rudolf
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/german/faurisson_family.png

Sionisme et Racisme - Tripoli 1977

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/sionisme_racisme.png


Sionisme et Racisme - Tripoli 1977


Cet ouvrage est la collation des interventions faites au colloque de Tripoli en 1977 sur ce thème. En 1975, l'U.N.E.S.C.O. avait condamné Israël notamment pour sa pratique en matière culturelle qu'elle avait assimilée au racisme.
Ici les intervenants envisagent tous les aspects de la poli tique israélienne et l'analysent dans la même perspective. Les participants comprennent non seulement des intellectuels arabes mais aussi juifs et du monde entier.
C 'est ici une contribution à un débat encore en cours et sur lequel Ilan Halevy dans Sous Israël la Palestine (Paris, Le Sycomore. 1978) soulignait déjà certaines manifestations.



Pour plus d'informations

Sunday 21 August 2011

Robert Conquest - Kolyma : The Artic death camps

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/kolyma.png


Robert Conquest - Kolyma : The Artic death camps


A book about the most notorious of Soviet death camps in the Siberian region. 3,000,000+ people, most of them White, died under the cruel auspices of the Hammer and Sickle.
This book is about the worst camp in communism, and the people who were sent there on a one-way journey to a camp where there were more real victims than the fictional dead at Auschwitz.


For more

Psychiatrisation de l'antisémitisme

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/MANDALA-compassion.jpg
Il y a quelque années, Nenki, les "conspirationnistes", annonçaient que bientôt les insoumis seraient internés pour antisémitisme, conspirationnite aiguë, et qu'on leur laveraient le cerveau. Les temps s'accélèrent et l'un de nos frères est déjà tombé.
Ces méthodes sont l'aboutissement ultime de l’aliénation de l'Aryen cosmique car elles visent son diamant le plus précieux : son intelligence.

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img21/barre.png

Nous sommes en contact épistolaire depuis huit ans avec un détenu nommé Jean-Marc B. (nous ne dévoilerons pas son nom pour le moment). Jean-Marc B. aurait dû normalement sortir de prison à la fin du mois de juillet 2011, après avoir passé 11 ans en détention. Le sort de ce détenu, que nous ne connaissions pas au moment de son incarcération, nous intéresse au premier chef, il faut le dire, parce qu’il est, comme nous, un patriote français. Jean-Marc est aussi celui qui a relu et corrigé nos six livres ces dernières années, avant leur parution.
Les dizaines de lettres que nous avons reçu de lui témoignent de sa lucidité, de son intelligence et de sa grande culture. Pourtant, à l’issue de sa peine, à la fin de ce mois de juillet 2011, il a été placé en hôpital psychiatrique, avec l’obligation d’absorber à fortes doses des médicaments abrutissants, susceptibles de le réduire définitivement à l’état de “légume”.

Extraits des lettres :
Je crois qu’il serait bon de faire un petit article pour dénoncer cette psychiatrisation. De fait, c’est très grave. Il suffit de deux pseudo-expertises pour te faire déclarer “dingo” et t’imposer un suivi psychiatrique et, dans la foulée, une hospitalisation d’office par arrêté préfectoral.
...
Dans le jugement qui m’a condamné à une peine de surveillance judiciaire (incluant une injonction de soins), il est écrit notamment : Jean-Marc B. n’a pas rompu avec ses idées d’extrême-droite ni avec une certaine forme d’antisémitisme.
...
n’importe quel patriote ou nationaliste, pris dans une affaire pénale (criminelle, voire délictuelle) pourra se voir imposer une injonction de soins (avec des prescriptions médicamenteuses !)
Ce sont des pratiques très graves, puisque je suis quand même retenu après ma fin de peine, et hospitalisé d’office !
...
Ils m’ont prescrit du RISPERDAL ! Un remède de cheval pour les délirants et les angoissés !
...
ces pourritures m’ont fait coffrer en hospitalisation d’office sur la base de la seule expertise Lemoine, qui a duré 5 minutes (puisque refus partiel), et qui ne m’a même pas été notifiée ! Donc, pas de possibilité de demander une contre-expertise ! Or, c’est sur ce seul fondement que l’on m’a mis une peine complémentaire de surveillance judiciaire incluant une “injonction de soins”, à laquelle, les pervers sexuels (destinataires initiaux de ces mesures) ne sont parfois même pas astreints !
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img21/barre.png
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/compassion.jpg
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img21/barre.png

Le 8 août 2011, Jean-Marc nous a écrit une lettre, qui ne ressemble à aucune autre des dizaines de lettres que nous avons reçu de lui depuis sept ans. Son écriture, toujours harmonieuse, est ici complètement destructurée. Sa lettre est très courte, comme si le simple fait d’écrire lui avait demandé beaucoup d’effort.
Considérant qu’à ce jour, l’état clinique du patient – notamment caractérisé par l’expression d’un délire systématisé en réseau, assorti d’une absence totale de perception de la nécessité des soins – témoigne de la nécessité de leur poursuite dans le cadre de l’hospitalisation d’office.
Article unique : M. Jean-Marc B. est repris en charge par le directeur de l’établissement public de santé Sainte-Anne, pour y être traité de la maladie mentale dont il est atteint, et y est maintenu hospitalisé jusqu’à une date qui, sauf prorogation éventuelle, est limitée au 1er août 2011.
La sous-direction de la protection sanitaire.
Nicole ISNARD

Pour plus d'informations

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/William-Adolphe_Bouguereau__1825-1905__-_Compassion-1897.jpg

Radio Ici & Maintenant !

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Ici_et_maintenant.jpg
Radio Ici & Maintenant !

195 émissions anciennes
Du temps ou nous enregistrions ces émissions lors de leurs diffusions sur notre petit micro-ordinateur sans prétention.

Radio Ici & Maintenant ! (RIM) est une station de radio française fondée le 21 juin 1980 à Paris par Didier de Plaige, Gérard Lemaire et Guy Skornik.

Saturday 20 August 2011

Pacheco Cláudia S. - La multinationale américaine des drogues

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/claudia.png
Pacheco S. Cláudia - La multinationale américaine des drogues
Comment la CIA et le pouvoir économique exercent un contrôle mental au moyen de la drogue et tout ce que vous avez besoin de savoir pour vous défendre contre ce danger

Je consacre ce dossier à toutes les personnes qui ont donné leur vie pour le combat contre la corruption, ainsi qu'aux enfants qui méritent d'avoir une vie meilleure que celle que la société leur offre.
Cláudia Pacheco

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/hippy.png
La finalité du lancement de ce dossier est d'alerter la population sur les dangers générés par les individus qui manipulent les ficelles du narcotrafic international et de la conscientiser sur les intentions réelles que le pouvoir et le système ("establishment") (principalement l'américain) ont de droguer les peuples et de détruire leur conscience.
La conscience humaine est l'arme la plus menaçante pour toutes les formes de domination, qu'il s'agisse de la domination économique, politique, sociale ou culturelle. Ainsi, les drogues ont été la manière la plus rapide, facile et directe d'anesthésier les esprits que l'on ait trouvé jusqu'à présent, pour procéder au lavage de cerveau, tel qu'il est pratiqué par les moyens de communication sociale, les universités, le cinéma et la publicité. Dans ce dossier le lecteur découvrira :

- qui sont les principaux ennemis de la conscience sociale, comment ils opèrent en toute impunité
- le rôle des multinationales américaines des drogues
- la participation de la CIA, du FBI et de certains gouvernements pour protéger le monopole américain du narcotrafic
- comment le pouvoir devenu fou a réussi à tromper et contrôler les esprits des jeunes et des insatisfaits au cours des deux dernières décennies, promouvant ce qu'ils appellent "démocratie"
- leurs intentions réelles et cachées

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/youtre_drogue.png
Les psychanalystes Claudia Pacbeco et Norberto Keppe, qui dirigent ces recherches et publications, ont été arrêtés aux Etats-Unis justement pour avoir exprimé de telles dénonciations, ils ont souffert d'une tentative d'assassinat en prison et la confiscation de tous leurs biens par la CIA, le FBI et le gouvernement américain, en étroite coopération avec le gouvernement brésilien.
Les deux psychanalystes ont maintenant leur résidence en Europe, ou ils subissent des menaces constantes de la part des mêmes persécuteurs, et c'est pourquoi toute attaque dirigée contre n’importe quel membre de la Société de Psychanalyse Intégrale (Trilogie Analytique) sera attribuée à ces groupes.

Pour plus d'informations
http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/carlos_gomes.png

Ariel Toaff - Blood Passover

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/blood_passover.jpg


Ariel Toaff - Blood Passover
European jews ans ritual murder


This book courageously faces one of the most controversial topics in the history of the Jews of Europe, one which has always served as a war-horse of anti-Semitism: the accusation, leveled against the Jews for centuries, of abducting and killing Christian children to use their blood in Jewish Passover rites. Where Italy is concerned, nearly all the ritual murder trials were held in the north-eastern regions, characterized by large settlements of German-origin Jews (Ashkenazim). The most famous case of this kind occurred in Trent, Italy, in 1475, as a result of which many local Jews were indicted and sentenced to death for the murder of the boy who was to become known as “Simon of Trent”, and was venerated as a Saint for several centuries, until only a few decades ago. An unprejudiced rereading of the original trial records, however, together with the records of several other trials, viewed within the overall European context and supplemented by an exact knowledge of the relevant Hebrew texts, throws new light on the ritual and therapeutic significance of blood in Jewish culture, leading the author of the present study to the reluctant conclusion that, particularly where Ashkenazi Jewry was concerned, the "Blood Libel" accusation was not always an invention.



For more

Eustace Mullins - Mullins' New History of the Jews

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/mullins_new_history_of_the_jews.png


Eustace Mullins - Mullins' New History of the Jews


Throughout the history of civilization, one particular problem of mankind has remained constant. In all of the vast records of peace and wars and rumors of wars, one great empire after another has had to come to grips with the same dilemma . . . the Jews. Despite the persistence of this problem, and despite the enormous amount of literature on this subject, not one writer, either pro or con, has ever faced the dilemma at its source. . . namely, who are the Jews and why are they here ?



For more

Friday 19 August 2011

Joscelyn Godwin - Athanasius Kircher

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Kircher.png


Joscelyn Godwin - Athanasius Kircher
A Renaissance Man and the Quest for Lost Knowledge

ATHANASIUS KIRCHER (1602-80) stands out as one of the last all-encompassing minds, living in the age of Descartes and Newton, but expounding his knowledge in the light of a unified, spiritual world-view. For this true Renaissance man the whole cosmos was a glorious theophany waiting to be explored.
Kircher was a Jesuit and an archaeologist, a phenomenal linguist, and at the same time an avid collector of scientific experiments and geographical exploration. He probed the secrets of the subterranean world, deciphered archaic languages, experimented with alchemy and music-therapy, optics and magnetism.
Egyptian mystery wisdom, Greek, Cabbalistic and Christian philosophy met on common ground in Kircher's work, as he reinterpreted the history of man's scientific and artistic collaboration with God and Nature; his sumptuous, encyclopaedic volumes were revered throughout Europe. His gigantic oeuvre is approached here through the engravings that are such a striking feature of his books. Most of them are reprinted now for the first time, together with annotations and an introduction to Kircher's life and work.

The author was born in England and lives in the United States, where he is Associate Professor of Music at Colgate University, New York State. He has also published in this series Robert Fludd : Hermetic philosopher and surveyor of two worlds (1979).



For more

Joscelyn Godwin - The Mystery of the Seven Vowels

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/seven_vowels.png


Joscelyn Godwin - The Mystery of the Seven Vowels
In Theory and Practice

The seven vowels which we use every day in speech depend on the phenomenon of harmonics which is at the very basis of music. When we hear vowels we are hearing the laws of harmony which are ultimately the laws of number that are said to govern the universe. This is the first book on the subject to appear in English and brings together the fields of linguistics harmony, mythology, history of religions, and occult philosophy.
Scholarly, yet practical, this book gives instructions for discovering one's own healing, centering, and uplifting tones.



For more

Robert S. Griffin - The Fame of a Dead Man's Deeds

/blog/public/img14/pierce.gif


Robert S. Griffin - The Fame of a Dead Man's Deeds
An Up-Close Portrait of White Nationalist William Pierce

Before Pierce died, he allowed Robert S. Griffin to live with him for a month, with the result being the self-published work The Fame of a Dead Man's Deeds (2001).
Pierce died of cancer on July 23, 2002, in the home in West Virginia he had lived in for the last twenty years.
The Fame of a Dead Man's Deeds is the biography of Cosmotheism and National Alliance founder Dr. William Luther Pierce (deceased), a white nationalist and futurist visionary.
The book is written by Dr. Robert S. Griffin as an up close portrait of one of the most controversial men in the United States.


For more

Benjamin H. Freedman

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Benjamin_H._Freedman.jpg
Benjamin H. Freedman

Un juif fait défection et met l’Amérique en garde
Benjamin H. Freedman fut une des personnalités les plus étonnantes et intrigantes du vingtième siècle. Né en 1890, M. Freedman était un homme d’affaires juif prospère de New York. Au cours de sa brillante carrière, il fut notamment l’un des principaux actionnaires dirigeants des savonneries Woodbury (Woodbury Soap Company). Il rompit avec la juiverie organisée après la victoire judéo-communiste de 1945, et consacra le restant de son existence (ainsi que la plus grande partie de sa fortune - considérable, estimée au minimum à 2,5 milliards de dollars) à dénoncer la tyrannie juive qui avait réussi à prendre le contrôle des Etats-Unis. M. Freedman savait ce dont il parlait, car il avait été admis dans les organisations juives, aux niveaux les plus élevés, ce qui lui avait permis d’être informé des machinations juives visant à s’emparer du pouvoir sur notre nation.
M. Freedman était un familier de Bernard Baruch, de Samuel Untermeyer, de Woodrow Wilson, de Franklin Roosevelt, de Joseph Kennedy et de John F. Kennedy, ainsi que de bien d’autres démiurges des temps modernes.
Il prononça le discours que nous retranscrivons ci-après devant une assemblée patriotique, en 1961, au Willard Hotel de Washington, D.C., en l’honneur du quotidien patriotique dirigé à l’époque par Conde McGinley : Common Sense.
Même si, par certains côtés mineurs, ce discours date un peu, le message essentiel que nous adresse M. Freedman – la mise en garde qu’il lance à l’Occident – est plus urgent qu’il ne l’avait encore jamais été auparavant.

Thursday 18 August 2011

Roger Garaudy - Les mythes fondateur de la politique israélienne


Roger Garaudy - Les mythes fondateur de la politique israélienne

Roger Garaudy, né le 17 juillet 1913 à Marseille en France, est un universitaire, homme politique, philosophe et écrivain français. Protestant dans sa jeunesse, tandis que son père était athée et sa grand-mère maternelle fervente catholique, Roger Garaudy se revendique volontiers comme polémique et hérétique. Alors qu'il suit des études universitaires, il adhère au Parti communiste français en 1933. Il est reçu cinquième à l'agrégation de philosophie en 1936. Mobilisé en 1939, il est déporté dans les camps vichystes d'Afrique du Nord (camp de Djelfa, Algérie) de 1940 à 1942, Il participe ensuite à la Résistance. Membre du Comité central du PCF en 1945, il est élu député communiste du Tarn (1945-1951), puis de la Seine (1956-1958), et sénateur de Paris (1959-1962). C'est à l'époque de sa députation qu'il rencontre et se lie d'amitié avec l'abbé Pierre, également député au sortir de la guerre.
Roger Garaudy a d'abord été le philosophe officiel du parti communiste jusqu'à son ralliement aux thèses de l'extrême gauche en mai 1968. Puis il se convertit à l'islam après être passé par le catholicisme.
Directeur du Centre d'études et de recherches marxistes, il fut pendant des années le philosophe officiel du Parti, avant d'en être exclu en juin 1970, époque où il était en dissidence marxiste, proche des idées de Mai 68. Il devient alors catholique avant de se convertir en 1982 à l'islam. Le cheikh saoudien Bin Baz l'a nommé membre du Conseil supérieur international des mosquées. Cependant, en novembre 1996, Roger Garaudy déclare : "j'ai atterri dans l'islam sans me défaire de mes croyances personnelles ni de mes convictions intellectuelles". Ce qui a fait dire au cheikh que le philosophe français était un "hypocrite" et un "impie originel". Titulaire d'un doctorat de philosophie avec une thèse sur la Théorie matérialiste de la connaissance (Sorbonne, 1953), il enseigna à l'université de Clermont-Ferrand - où il subit l'hostilité de Michel Foucault, qui le poussa à solliciter sa mutation-, puis à l'université de Poitiers.
Roger Garaudy a créé sa propre fondation en Espagne à Cordoue, la fondation Roger-Garaudy. Elle est abritée dans la Tour de la Calahorra. À l'intérieur, on découvre plusieurs personnages qui retracent l'histoire de l'islam à Cordoue à la fin du Moyen Âge.
Roger Garaudy a déclaré vivre en banlieue parisienne lors de l'émission Second regard, diffusée le 28 janvier 2007 sur Radio-Canada, qui l'interrogeait sur l'amitié qui le liait à l'Abbé Pierre.

Pour plus d'informations

Nature Sounds Tapestries

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Tapestries.jpg


Nature Sounds Tapestries


1. A Day in the Wilderness : It's like being in a forest, sometimes near a river. All the way long sounds change from day to night, so you can enjoy a wild range of ambiances.

2. Songbirds in a Country Garden : An afternoon relaxing outside in the garden, the sounds here are mainly focused on birdsongs.

3. Thunder & Rain Storms : You are outside near a lake, a storm is approaching; you can actually hear it gradually come until you are in the center of a great storm, until it gradually goes away. A great experience!



For more

Thomas J DiLorenzo - The Real Lincoln

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/the_real_lincoln.png


Thomas J DiLorenzo - The Real Lincoln


Most Americans consider Abraham Lincoln to be the greatest president in history. His legend as the Great Emancipator has grown to mythic proportions as hundreds of books, a national holiday, and a monument in Washington, D.C., extol his heroism and martyrdom. But what if most everything you knew about Lincoln were false? What if, instead of an American hero who sought to free the slaves, Lincoln were in fact a calculating politician who waged the bloodiest war in American history in order to build an empire that rivaled Great Britain's? In The Real Lincoln, author Thomas J. DiLorenzo uncovers a side of Lincoln not told in many history books and overshadowed by the immense Lincoln legend.



For more

Wednesday 17 August 2011

Yvan Makhonine - Energies et mensonges

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Makhonine.png


Conférence d'Yvan Makhonine - Energies et mensonges
FACE A - FACE B

Né en Russie en 1895, Yvan Makhonine, se retrouve pendant la guerre de 14/18 dans un centre de recherche d'Etat, à inventer des armes et des munitions de toutes sortes, ce qui lui apporte la fortune.
Vers 1917, il invente le moyen de produire un carburant synthétique, capable de faire fonctionner, sans modification notoire, tous les types de moteurs à explosion habituellement alimentés à l'essence ou autres carburants.
Contrairement à l'essence, ce carburant ne peut pas s'enflammer à froid, mais seulement à chaud comme notre fuel actuel. Mais il ne peut que difficilement s'enflammer par auto allumage, contrairement à l'essence, il peut donc permettre d'augmenter considérablement le rendement des moteurs à explosion par simple élévation de leur taux de compression.



Pour plus d'informations

Dr. William Pierce - Why the jews are Hated



Dr. William Pierce - Why the jews are Hated


Pour plus d'informations
William Luther Pierce sur Aldebaran Video


William_Luther_Pierce.jpgDr William Luther Pierce III (September 11, 1933 – July 23, 2002) was the leader of the White nationalist organization The National Alliance and a principal ideologue of the white nationalist movement. First educated as a physicist, he later worked with George Lincoln Rockwell, the founder of the American Nazi Party.



Pierce became well known as the author of a novel, The Turner Diaries (1978), written under the pseudonym Andrew Macdonald. He founded the religion of Cosmotheism, an admixture of panentheism, and promoted White nationalism, and White survival world-views.


Dr. William Pierce - PDF

Dr. William Pierce - Out of the Darkness
Dr. William Pierce - Child-Pornography, Exclusively a Jewish Business
Dr. William Pierce - The Turner Diaries Audiobook
Dr. William Pierce - Conditioning for Death
Dr. William Pierce - Vision of a future world
Dr. William Pierce - Toward a Healthy Society
Dr. William Pierce - Why the Jews are Hated
Robert S. Griffin - The Fame of a Dead Man's Deeds


/blog/public/img12/william-pierce.jpg

Bosnian Pyramids - Dr. Osmanagich interview on National Croatian Television - VOSTFR


Bosnian Pyramids - Dr. Osmanagich interview on National Croatian Television
December 2010 - VOSTFR

Dr. Semir Osmanagić, lead researcher of the Bosnian Valley of the Pyramids relays his latest findings on the pyramids situated across the world and details the discoveries in Bosnia and Herzegovina in the weekly show On the edge of science of the Croatian national TV-channel (HRT).


For more



ligne.jpg


English Subtitle









bosnian_pyramids_hrt.png

Tuesday 16 August 2011

Dale Carnegie - Comment parler en public

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/7082-gf.jpg


Dale Carnegie - Comment parler en public


Il est indispensable pour un cadre, un enseignant, un étudiant, un directeur, un animateur, un journaliste, un ingénieur... de pouvoir s'exprimer en public avec efficacité.
Vaincre la peur qui gêne devant un groupe ou un examinateur, se faire écouter, apprécier, savoir captiver ses auditeurs, cela s'apprend.
Pour s'entraîner à bien communiquer, les méthodes Carnegie demeurent les plus crédibles et les plus efficaces, comme en témoigne leur succès croissant en Europe.



Pour plus d'informations

Edward Gibbon - The History of the Decline and Fall of the Roman Empire - Audiobook

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Edward_Gibbon.jpg


Edward Gibbon - The History of the Decline and Fall of the Roman Empire

The History of the Decline and Fall of the Roman Empire was written by English historian Edward Gibbon and published in six volumes. Volume I was published in 1776, and went through six printings. Volumes II and III were published in 1781; volumes IV, V, VI in 1788–89.
The original volumes were published in quarto sections, a common publishing practice of the time. It stands as a major literary achievement of the 18th century because it was adopted as a model for the methodologies of modern historians. This led to Gibbon being called the first modern historian of Ancient Rome.

Monday 15 August 2011

Joscelyn Godwin - Arktos

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/polar_myth.png


Joscelyn Godwin - Arktos
The Polar Myth in Science, Symbolism, and Nazi Survival

Arktos is the first book ever written on the archetype of the Poles: celestial and terrestrial, North and South.
This engrossing and sometimes hair-raising voyage through cosmology, occultism and conspiracy theory leads to startling revelations about the secrets of the Poles. The author investigates legends of a Golden Age, which some claim ended in a prehistoric catastrophe, a shift in the earth's axis. This is examined in the light of the latest geological theories, as are predictions of a coming pole-shift. The perennial fascination of these ideas is shown to be part of a "polar tradition" of hidden wisdom. There are many recorded tales of an ancient race said to have lived in the Arctic regions, which later spread through the Northern Hemisphere. This Aryan Race entered the pantheon of Nazi Germany.
The author examines the origins of modern neo-Nazi ideology, its "polar" inspiration, and its links with other arcana, including the survival of Hitler, German bases in Antarctica, UFOS, the Hollow Earth, and the hidden kingdoms of Agartha and Shambhala. However, "Arktos" differs from most writings on these subjects in its responsible and scholarly treatment, and its extensive use of foreign-language sources.



For more

Robert B. Asprey - War in the Shadows

/blog/public/img12/war_in_the_shadows.png


Robert B. Asprey - War in the Shadows : The Guerrilla in History


EXHAUSTIVELY RESEARCHED, brilliantly constructed, informatively and briskly written, WAR IN THE SHADOWS is one of the most extensive works on guerrilla warfare ever published. From the charioteers of the Emperor Darius to the jungle-wise Viet Cong, the author has compiled and deftly analyzed the social, political and military factors that give rise to, sustain, and control guerrilla operations as they have been carried out through the ages.
The reader will be totally absorbed by the fast-paced narrative as Robert Asprey, author of Semper Fidelis, presents us with lucid, delving insights into :
The careers of guerrilla leaders: Villa and Zapata... Che Guevara... Francis Marion, the "Swamp Fox" of the American Revolution... Hannibal... T. E. Lawrence... General Giap of Viet Nam... Jomo Kenyatta.
Guerrilla leaders and forces that actually toppled empires and wrested control of nations: Fidel Castro... the Irish Republican Army... the Viet Minh... Mao and Ho Chi Minh... the Mau Mau... the Bolsheviks... Attila and the Huns... Tito.
Conventional leaders who adapted certain guerrilla tactics and worked successfully with guerrilla units: Alexander the Great... Caesar... George Washington... Robert E. Lee... Frederick the Great... Lord Kitchener... the Duke of Wellington.
Famous insurrections and uprisings: the Sepoy Mutiny in India... the Boxer Rebellion... the Philippine Insurrection... the Mexican Revolution... the Cyprus revolt... the Boer Wars... the Crusades... uprisings in modern Africa.
The theory of guerrilla warfare is examined in Volume I as Asprey quotes extensively from such military historians and tacticians as Jomini, Machiavelli, Clause-witz and Liddell Hart. He personally explores the use and effects of terror, adapting to terrain, controlling civilian populations and the paradox of terrorist activities; and he gives insights into many guerrilla and quasi-guerrilla bands only touched on in all but the most specific histories: the Vikings... the Japanese infantry of World War II... the Palestinians... the French OAS in Algeria... the Sinn Fein in Ireland ... the OSS... the American Indian tribes.
Volume II of this impressive work focuses on Indochina and Viet Nam, giving one of the most comprehensive, far-reaching studies of that turbulent land and its wars yet published. Read of the Vietminh and the famed battle of Dien Bien Phu... American intervention... ARVN tactics ...the roles of Eisenhower, Kennedy, Johnson and Nixon... Viet Cong setbacks ...the air war... the Tet offensive... the role of the CIA... the facts behind American withdrawal.

An unprecedented work of monumental proportions, WAR IN THE SHADOWS, highlighted by 63 maps, an extensive bibliography and the author's brisk narrative style, is a giant two-volume reference source for every military and history buff. It is a history you will turn to again and again, for its own intrinsic value and as a supplementary guide to almost every volume on your history bookshelf.



For more

Sunday 14 August 2011

Docteur Deepak Chopra - Le Corps quantique

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Deepack_Chopra.png


Docteur Deepak Chopra - Le Corps quantique
Trouver la santé grâce aux intéractions corps/esprit


Pourquoi certains individus guérissent alors que les médecins ne leur donnaient plus que quelques mois à vivre ? Comment expliquer les rémissions de cancers, de maladies cardiaques ou chroniques ? Peut-on accéder à un pouvoir de guérison supérieur ? Encouragé par les guérisons spectaculaires de patients condamnés par la médecine, le Dr Deepak Chopra tente de répondre à toutes ces questions.
Alliant sa connaissance approfondie des médecines anciennes et nouvelles aux découvertes en physique quantique, il nous livre ici une approche neuve et passionnante de la maladie, de la guérison et de l'interaction corps-esprit. Best-seller mondial dès sa parution, Le corps quantique nous apporte les preuves des pouvoirs de notre esprit sur notre corps et nous montre l'importance d'atteindre la paix intérieure.



Pour plus d'informations

Christophe Carrio - Réussir Le grand écart facial et latéral

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Carrio.jpg


Christophe Carrio - Réussir Le grand écart facial et latéral


Apprenez les techniques indispensables pour réaliser le grand écart facial et latéral avec Christophe Carrio, spécialiste en préparation physique et en karaté artistique.
Il vous donne tous les conseils pour bien vous échauffer, vous indique les exercices progressifs de stretching, insiste sur l'importance du placement corporel et vous dévoile les secrets des champions pour l'assouplissement des hanches et des jambes. C'est un vrai cours particulier pour réussir le grand écart.


Christophe Carrio - Un corps sans douleur - PDF


Révérend J.B. Pranaitis - Le Talmud démasqué

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/pranaitis.png


Révérend J.B. Pranaitis - Le Talmud démasqué
Les enseignements rabbiniques secrets concernant les Chrétiens


Beaucoup de ceux qui s’intéressent à la question juive sont enclins à demander s’il n’y aurait pas par hasard quelque chose, la moindre chose, dans le Talmud, qui ne serait pas beau et sublime, mais entièrement dicté par quelque chose comme la haine des Chrétiens. La confusion, dans l’opinion publique, à cet égard, est telle qu’à entendre ceux qui en dissertent si abondamment on pourrait penser qu’ils sont en train de discuter d’une race humaine très ancienne et très éloignée, et non pas du peuple d’Israël, qui vit au milieu de nous, en respectant un code moral constant par lequel la vie tant sociale que religieuse des juifs est réglée jusqu’à ce jour.
Ceci étant, j’ai entrepris de démontrer que le Talmud comporte bien des enseignement au sujet des Chrétiens, en satisfaisant ainsi les désirs des personnes désireuses d’en savoir plus sur cette doctrine (le judaïsme), à partir de ses sources authentiques et originales. A cette fin, j’ai traduit les livres du Talmud les plus connus, qui font référence aux Chrétiens, et j’ai classé ces sources afin d’apporter un tableau aussi clair que possible de la manière dont les Chrétiens sont donnés à voir aux juifs, par le Talmud. Afin d’écarter l’accusation d’avoir utilisé une version falsifiée du Talmud ou de ne pas l’avoir traduit et interprété correctement, comme cela est généralement le cas lorsque l’on entreprend de révéler les secrets des enseignements juifs, j’ai placé le texte hébreu en regard du texte latin.
J’ai divisé l’ensemble de l’ouvrage en deux parties, la première traitera des enseignements du Talmud sur les Chrétiens ; et la seconde traitera des règles que les juifs sont obligés de respecter lorsqu’ils vivent au milieu des Chrétiens. En introduction, je procéderai à une brève discussion du Talmud lui-même.



Pour plus d'informations

Saturday 13 August 2011

Eustace Mullins - Secrets of the Federal Reserve

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Mullins_reserve.png


Eustace Mullins - Secrets of the Federal Reserve

Here are the simple facts of the great betrayal. Wilson and House knew that they were doing something momentous. One cannot fathom men’s motives and this pair probably believed in what they were up to. What they did not believe in was representative government. They believed in government by an uncontrolled oligarchy whose acts would only become apparent after an interval so long that the electorate would be forever incapable of doing anything efficient to remedy depredations.



For more

Capitaine Danrit - L'invasion noire

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/Danrit_noir.png


Capitaine Danrit (Driant, Émile-Cyprien) - L'invasion noire
Tome 1 : Mobilisation africaine
Tome 2 : Le grand pèlerinage à la Mecque
Tome 3 : Fin de l'Islam devant Paris


L'Invasion noire, surtitrée La Guerre au 20e siècle, raconte en trois livres et sur un peu plus de 1200 pages l'invasion de l'Europe par l'islamisme, le Sultan turc Abd-ul-M'hamed, assisté de son fils Omar, ayant convaincu tout ce que la Terre compte de musulmans de faire le jihad.



Pour plus d'informations


http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/driant.jpg

Thursday 11 August 2011

Jean Drault - L'assassinat du Père Thomas et le Talmud

/blog/public/img12/jean_drault_assassinat_thomas.png


Jean Drault (Gendrot Alfred) - L'assassinat du Père Thomas et le Talmud


Le commerce du sang
Une objection peut se poser : puisqu'il ne s'agit que de mettre une parcelle infime de sang, toute symbolique, dans la pâte des Azymes, pourquoi recueillir ce sang à pleines bouteilles ?
La seconde bouteille surtout semble, dans le crime de Damas, n'avoir dû servir aux assassins qu'à se faire pincer plus facilement ! Le domestique du Père n'a pas été tué spécialement pour qu'on pût recueillir son sang, mais pour qu'on l'empêchât d'enquêter et de prévenir l'autorité turque et le Consulat de France. Pourquoi cette bassine sous son cou, comme sous celui de son maître ? C'est qu'abondance de sang ne nuit pas !... On ne peut pas tuer un non-Juif tous les ans ni dans chaque communauté israélite ! A Paris, encore, sur le nombre de crimes, quotidiens, un assassinat rituel peut demeurer inaperçu passer dans la statistique de la semaine et être classé avec tant d'autres dont on ne connaîtra jamais les auteurs.
Mais dans une petite communauté de l'Est ou du Midi, ce serait scabreux. Même dans la grande cité de Nantes, l'an dernier, on a chuchoté et les journaux ont parlé de crime rituel, à propos du cadavre de ce jeune homme trouvé exsangue, au petit jour, sous les billes d'acajou d'un quai de la Loire.
Il faut donc que, là où l'on a pu tuer un non-Juif, le sang serve au plus grand nombre de communautés possible. Il voyage, il est exporté, il est taxé au profit du budget du culte israélite, il se vend très cher.
Peut-être la denrée a-t-elle baissé toutefois, depuis que le sang chrétien coule, en Russie, comme un fleuve intarissable sous le règne du Juif Trotzsky et de ses complices juifs des Soviets. Il est vrai que ces négociants ont le sens du trust et ont pu conserver le niveau des cours.



Pour plus d'informations

Wednesday 10 August 2011

Antony C. Sutton - Le complot de la Réserve Fédérale

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/sutton.png


Antony C. Sutton - Le complot de la Réserve Fédérale


Vous êtes-vous jamais demandé si les Peuples dits "souverains" de nos grandes nations industrielles, soi-disant démocratiques, jouissaient encore du droit essentiel de battre monnaie ? Remarquable à cet égard, l'exemple de la Réserve Fédérale américaine, la banque centrale des Etats-Unis, montre bien à quel point le Peuple de cette nation s'est vu déposséder de ce qui constitue l'essence même de son économie. C'est à travers une enquête aussi haletante qu'indiscutablement documentée, qu'Antony Sutton retrace pour nous les agissements frauduleux qui ont conduit le Congrès américain à voter une loi qui livrait les Etats-Unis pieds et poings liés à ses banquiers - ratifiée en 1913 par un Président Wilson qui devait tout de son ascension à Wall Street. On restera en outre songeur en découvrant que ces manoeuvres s'inspirèrent du modèle des banques centrales européennes de l'époque, dont les propriétaires on ne peut plus privés mirent un point d'honneur à conseiller et appuyer leurs collègues d'outre-atlantique. Un livre clé qui éclaire d'un jour nouveau les problèmes de nos économies, par un auteur trop longtemps méconnu du monde francophone.



Pour plus d'informations

Les prophéties de Seer Nicolaas van Rensburg

/blog/public/img12/Seer.png


Les prophéties de Seer Nicolaas van Rensburg

Nikolaas von Rensburg est né le 30 août 1864 sur une ferme près de Wolmaranstad en Afrique du Sud, il mourra en 1926. Il n'ira qu'une vingtaine de jours à l'école car son père en a besoin pour son travail à la ferme. Il apprendra la lecture et l'écriture par la Bible avec l'aide de sa mère. Ce sera le seul livre qu'il lira tout au long de sa vie durant 55 ans. C'est vers 7 ans que se développent ses dons de voyances.

En raison de ce don il aidera en 1899 et plus tard les généraux boers à mener une excellente stratégie contre les Britanniques bien supérieurs en nombres, en voyant le déplacement de leurs troupes et en évitant ainsi leurs pièges. Il sera dit de lui qu'il est l'un des personnages des plus importants de cette époque historiques (1900). Bien que participant à presque toutes les actions, jamais il n'utilisera une arme contre l'ennemi (britanniques), son rôle étant plus celui d'un conseillé et pour la troupe, il sera un réparateur d'âmes. Très apprécié mais il verra aussi la défaite des boers au cours de cette phase ce qui lui vaudra des ressentiments de certains politiciens.

C'est au cours de cette révolte (1900) que les dons de van Rensburg atteindront leur paroxysme. Il voit les camps de concentration britanniques en Afrique du Sud où mourront plus de 26.000 civils boers, de faim, de soif, d'épuisement et de maladies.

Ainsi il prédit non seulement pour l'Afrique du Sud mais aussi pour l'Europe. Il voit la première guerre mondiale avec l'Allemagne la perdant. L'utilisation des U Boot.

La montée et la chute du communisme, l'indépendance de l'Irlande de l'Inde, de l'Afrique du Sud, une Allemagne militariste mais dont il n,invoque aucune responsabilité principale à la 2.Guerre Mondiale, la nouvelle défaite allemande. Les bombardements des villes allemandes et les massacres de populations dont il rend l'Angleterre principalement responsable (Dresden etc…). Le tribunal de Nuremberg et les exécutions des principaux dirigeants allemands. Le partage de l'Allemagne La constitution de l'ONU, L'Union Européenne,le Nouvel Ordre Mondial, l'église catholique traîtresse, Tchernobyl,la réunification allemande la chute du mur de Berlin, le meurtre de Diana, la guerre du Golf 1 et 2., l'élection de Angela Merkel (1. chancelière allemande féminine), la fin de l'Apartheid le gouvernement noir de Nelson Mandela, etc…

Pour les prophéties non encore réalisées et dans l'ordre :

1. Le flux grandissant des étrangers en Europe qui va provoquer des conflits entre les autochtones et les immigrants.

2. Une guerre terrible en Afrique qui va empirer.

3. Un formidable crash économique mondial.

4. La guerre civile dans tous les pays d'Europe. Avec une misère incroyable.

5. La destruction du Japon par un tremblement de terre.

6. L'assassinat d'un dirigeant communiste en dehors d'un grand bâtiment.

7. La troisième guerre mondiale qui se passera très rapidement et comme suit :
début au printemps, départ de la Russie. La guerre est rapide, extrêmement destructrice.
Les troupes US et britanniques sont annihilées en Europe. Les USA se retirent. Les Russes atteignent la frontière espagnole écrasant les troupes françaises au passage. Les Anglais trahissent le pacte avec les USA en collaborant avec les russes. Les USA reconnaissent la trahison et attaquent les Britanniques au Proche- Orient. Les Russes attaquent par la Turquie et aussi l'Irak. De terrible combat auront aussi lieu en Israël et en Syrie. Utilisation d'armes de destructions massives dont des bombes atomiques. Après avoir atteint la frontière espagnole le monde entier pensera que les Russes ne peuvent plus être arrêtés.
C'est là qu'apparaît une puissance allemande inconnue à nos jours (Vril-Gesellschaft ou Schwarze Sonne ?), utilisant des armes secrètes formidables mettant un terme à la suprématie russe. Ces armes sont un développement direct d'armes secrètes allemandes datant de la fin de la deuxième guerre mondiale et utilisé par une "autre Allemagne " secrète qui les mis au point. Les USA se joignent à ces Allemands et bombardent l'Angleterre. Aucun abri ne pourra résister à leurs bombes.

8. Après avoir gagné la guerre en Europe, les Allemands passent à l'Afrique ou ils rétablissent l'ordre et permettent la constitution d'un état Boer.

9. Au même moment un homme fort et juste prend la direction de l'Allemagne

10. Après cette guerre, certains pays en Europe et surtout à l'est sont quasiment annihilés. La Russie, la France, Israël les USA mais surtout l'Angleterre ne jouent quasiment plus aucun rôle. L'Angleterre et les juifs, dont les manigances des deux première guerres mondiales seront dévoilées et jugées. Les Anglais sont chassés par ces allemands mais aussi par les autres nations (Irlande par ex) de partout et ne seront plus nulle part en sécurité.

11. Le pays Boer devient très fort économiquement et beaucoup d'états africains s'y joignent. Il devient aussi un pays très religieux mais pas fanatique. L'anglais, en tant que langue disparaît complètement. Beaucoup d'Européens immigrent en Afrique du Sud. L'Allemagne devient LA puissance mondiale et est respecté de tous.
L'écologie devient une priorité.
van Rensburg déclara au sujet de la puissance secrète allemande qu'il ne devaient pas en dire plus. Qui à l'époque vers 1900 a demandé à van Rensburg de ne pas en dire plus et pourquoi ? Voyage dans le temps par cette puissance ou loi divine et impérative ? Curieusement ces visions coïncident avec celle du voyant du Waldviertel, d'Aloïs Irlemaier et de la grande Hildegarde von Binge. (voir annexe.)

12. Dans le livre de Snyman, le rôle de la Chine y est également présenté. Un chapitre particulier sur les sept calamités touchant l'Angleterre s'y trouve également et en détail. Un formidable Tsunami en Asie, la destruction totale de New York à la suite d'une catastrophe naturelle. Enfin l'arrivée d'une énorme comète apportant la paix sur terre avec elle.


Voilà tout un programme qui risque de déplaire à certains, mais qui pourrait expliquer pas mal de choses et aussi expliquerait le regain intensif de xénophobie vis-à-vis de nos cousins germains. La conclusion immédiate serait qu'en haut -lieu on est parfaitement au courant de cet état de choses et que l'on paye des gars pour nous parler de reptiliens, petit -gris, draconiens et autres arbres devant cacher la forêt d'Ovnis qui se baladent autour de nous en attendant des jours meilleurs (pour eux bien évidement).
D'après le livre de Snyman, beaucoup d'autres prédictions sont présentées et elles se sont toutes réalisées, comme la mort du gal. Boer Koos de la Rey et Beyern dans un accident imprévisible, parfaitement vu et reconnu par le visionnaire qui prévint devant témoins les deux principaux intéressés. Au Québec tout semble calme sauf que selon d'autres prophéties le Saint-Laurent va sérieusement s'agrandir. Au moins vous ne manquerait pas d'eau (pour le Canada).
Il est à noté que van Rensburg ne parle jamais de l'Holocauste à croire que pour lui cela n'est qu'un détail de l'horrible Guerre Mondiale qui coûta la vie à plus de 60 millions de vies. Mais les lois mondiales dans les pays démocratiques nous obligent à y croire, alors il nous faut y croire sérieusement. Il ne fait pas mention de la puce (R.F.I.D.) et l'on pourra supposer que le N.O.M. n'aura pas le temps de la mettre en pratique sur ses sujets sauf les volontaires.

La technologie germanique a beaucoup apporté dans le bon sens à l'Humanité. Paracelse, l'homéopathie avec Hanehman, Dr. Hamer et sa nouvelle médecine germanique mis en geôle pendant plus d'un an en France démocratique, la télévision (si bien employée éducativement), le frigidaire avec une bonne bière dedans, la voiture (à l'essence et à l'eau), l'imprimerie avec Gutenberg, l'énergie libre (Schauberger et Schumann etc.), un des pays présentant le plus de prix Nobel ; sans oublier la musique (Bach , Bethoven, Mozart) etc. Plus de 300.000 brevets patentes ont été volé par les alliés à la fin de la deuxième guerre mondiale. Alors il ne reste plus qu'à espérer que si tout ceci se réalise comme van Rensburg l'a prophétisé, nous ne marcheront pas implanté d'une puce, au pas de l'oie en chantant l'internationale, le bras droit levé à 65°, ce qui équivaudrait de passer de la gouttière au tonneau.

Détail intéressant, dès 1914 il avait prédit qu'à la fin de la première guerre mondiale une terrible épidémie tuera plus d'humains que la guerre elle-même (grippe espagnole).

Tous ces évènements à venir (voir mon texte avec les évènements non encore réalisés) auront comme signal de départ la mort du premier président noir élu en Afrique du Sud (Nelson Mandela), que celui-ci ou Thabo Mbeki mourra de mort violente. Cela sera le signal, après la mort de Mandela, à de formidables massacres sur les blancs (voir Jeff Rence et la situation en Afrique du Sud). Johannesburg sera le point culminant, mais les noirs se massacreront allégrement aussi entre eux, le tout manipulé par des blancs (voir Kissinger et Cie ou Baron de London).Vu l'age du bonhomme (Mandela), on ne va pas, à mon avis, attendre longtemps.
On y apprendra quelques détails intéressant de la vie de Nelson Mandela. Ce personnage est loin d'être un saint.

En fin de vie van Rensburg aura de plus en plus de vision sur l'après 2000. Quelques révélations sur la situation mondiale : la montée de l'islamisme et de l'Inde en Afrique.
La dégringolade totale des mœurs, dans de nombreuses nations, avec tout ce que l'on sait -prostitution, pédophilie, etc. Le retour du communisme (logique on sait qui était Marx et ceux qui désirent mettre en place le Nouvel Ordre Mondial) La folie actuelle des États-Unis contre l'Orient qui va se terminer à coup de bombes atomiques probablement en Iran (il écrit Turquie mais sous-entend l'ancien empire ottoman du 13 siècle donc l'Irak et l'Iran). ). Un attentat probablement atomique, du jamais vu en Angleterre et le pompon avec la liquidation de la couronne et de la reine actuelle par... les teutons à coup de Donarkanone - type XLCD 354Hd. (???)

Je n'ai jamais lu de telles précisions pour des évènements à venir, et moi-même un peu voyant, je comprends parfaitement les symboles qu'il déchiffre (le cochon pour l'Angleterre - City of Rothschild- par exemple). Ses textes sont d'ailleurs affichés dans le livre (tout au moins dans ma version) et l'on peut en juger par soi-même. l'auteur (Snyman) ne se cache pas son caractère sud-africain blanc et il prend en référence le livre de Jean Raspail Le camp des Saints Edt. Robert Laffont, 1973 présentant une vision de la situation mondiale actuelle qui avait valu beaucoup d'ennuis à son auteur à l'époque où on le traita de raciste. Enfin il parle de vaisseaux de guerre ronds tout plats utilisés par les teutons. Il n'écrit pas s'ils volent cependant, hé... ils faisaient la pause au moment de la vision. Nulle part les amerloques, ni les ruskofs n'en ont, pas d'extra-terrestres, ni de reptiliens encore une fois. En tout cas et selon lui tout ira très vite. L'Age d'Or, rapidement supplantera toutes ces horreurs.


Pour plus d'informations


/blog/public/img23/Propheties/Propheties_Rensburg_-_5.jpg

Tuesday 9 August 2011

Enoch Powell was right - VOSTFR

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/powell_enoch.jpg


Enoch Powell was right - VOSTFR


Nous devons être fous, littéralement fous à lier dans ce pays, pour autoriser chaque année l’entrée de 50.000 personnes, qui seront à l’origine de la future augmentation de la population d’origine immigrée. J’ai l’impression de regarder ce pays construire frénétiquement son propre bûcher funéraire.
Enoch Powell20 avril 1968

Alors qu’en 1968, le gouvernement travailliste s’apprête à voter des lois contre la discrimination raciale, Enoch Powell, figure majeure du parti conservateur, premier ministrable potentiel, respecté de tous pour son intégrité, prononce — sans consulter son parti — un discours sur l’immigration qui enflamme le pays. Ce discours du 20 avril 1968 marque un tournant dans l’histoire politique de la Grande-Bretagne.
A la suite de ses déclarations, Enoch Powell est exclus du Shadow Cabinet (les conservateurs sont alors dans l’opposition). Une véritable fièvre s’empare du pays et un élan populaire massif lui apporte son soutien. Powell reçoit 100.000 lettres dont seule une infime partie lui sont hostiles. Toutes réclament la fin de l’immigration. Un mouvement anti-raciste nait en réaction et se manifeste avec une égale ardeur.
A la suite de remous importants et de l’élection en 1970 de Edward Heath au poste de 1er ministre, la brillante carrière politique de Powell s’achève. Tournant le dos à la volonté populaire, les gouvernements successifs s’engagent dans une voie opposée à celle défendue par Powell : c’est l’avénement du multi-culturalisme qui, théorisé, devient la politique officielle de la Grande-Bretagne.



Pour plus d'informations

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/enoch_powell.png

Martin Luther - The Jews and Their Lies

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img12/jews_and_their_lies_martin_luther.png
Martin Luther - The Jews and Their Lies

On the Jews and Their Lies (German: Von den Jüden und jren Lügen; in modern spelling Von den Juden und ihren Lügen) is a 65,000-word treatise written in 1543 by the German Reformation leader Martin Luther.
In the treatise, Luther describes Jews as a "base, whoring people, that is, no people of God, and their boast of lineage, circumcision, and law must be accounted as filth." Luther wrote that they are "full of the devil's feces ... which they wallow in like swine," and the synagogue is an "incorrigible whore and an evil slut".

For more

Don Heddesheimer - The first Holocaust

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img14/Don_Heddesheimer.png


Don Heddesheimer - The first Holocaust
Jewish Fund Raising Campaigns with Holocaust Claims During and After World War One


Most people believe that roughly six million Jews were killed by National Socialist Germany during World War II in an event generally referred to as the Holocaust or the Shoah. But how long have we known about this six million fifi gure? The most frequent answer is that the six million fifi gure was established after the Second World War during the International Military Tribunal at Nuremberg. Although it is true that the six million fifi gure was declared to be the indubitable truth at this tribunal, it is actually remarkably older. In this book, Don Heddesheimer shows that the six million fifi gure dates back to a Jewish fund raising campaign that started during the FIRST World War and reached its peak in the mid-1920s. During those years, Jewish groups in the United States spread the rumor that millions of Jews in Europe were suffering to the degree that millions had died already, while many more millions would face a lingering death. The New York Times was the main vehicle for such propaganda, which even included well-known buzzwords like “extermination,” “holocaust,” and the now famous “six million” figure.
Although this exaggerated propaganda of Jewish suffering slowed down during the 1930s, it never completely ceased and received new momentum in the 1940s during the Second World War. As we all know today, this propaganda skyrocketed after Germany’s total defeat, as the victorious nations of the Second World War seized upon the opportunity to take advantage of such propaganda and to increase its scope and impact. Heddesheimer’s book clearly shows that the “six million” figure, together with “extermination” and “holocaust” claims, are Jewish-Zionist in nature and part of a propaganda pattern that started at the very dawn of the 20th century in order to promote Jewish political and fifi nancial goals, be it in Soviet Russia then or in Israel today. Since the end of World War Two, this propaganda has increased in intensity due to its political success and the lack of resistance.



For more

Monday 8 August 2011

Reichsarbeitsdienst - Vidéo

/blog/public/img14/RAD_Allgemeine_Flagge.jpg


Reichsarbeitsdienst - Vidéo


Le Reichsarbeitsdienst (abrév. RAD (fr) Service du travail du Reich) était une organisation de l'appareil du pouvoir national-socialiste du Troisième Reich des années 1933 à 1945. À partir de juin 1935 chaque jeune homme et jeune fille étaient obligés d'effectuer un service de travail de six mois qui précédait le service militaire.

Pour plus d'informations

/blog/public/img14/Reichsarbeitsdienst_video.png

Sunday 7 August 2011

René Quinton - L'eau de mer, milieu organique

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img14/quinton_eau_de_mer.png


René Quinton - L'eau de mer, milieu organique
Constance du milieu marin originel, comme milieu vital des cellules, à travers la série animale - 1904



La loi de constance marine, objet primordial de ce livre, repose sur les cinq faits suivants :
1° Origine marine des premières cellules animales ;
2° Maintien du milieu marin originel, comme milieu vital des cellules, chez les Spongiaires, les Hydrozoaires, les Scyphozoaires et quelques Echinodcrmes ;
3° Maintien du milieu marin originel, comme milieu vital des cellules, chez tous les autres Invertébrés marins ;
4° Maintien du milieu marin originel comme milieu vital des cellules, au moins chez certains Invertébrés d'eau douce et aériens ;
5° Maintien du milieu marin originel, comme milieu vital des cellules chez tous les Vertébrés.
Il est clair que si ces faits sont réellement établis, la loi de constance marine originel l'est égaiement, du moins dans ses plus grandes lignes. Pour déterminer la valeur de la conception, la critique devra donc, non pas arguer de notions anciennes ou dogmatiques, mais porter simplement sur chacun de ces cinq faits en particulier.


Pour plus d'informations



François Epineuze, médecin phlébologue à Paris, utilise depuis 1998 une méthode dérivée de la mésothérapie pour traiter hernies discales et lumbagos. À l'aide d'injections sous-cutanées de plasma de Quinton isotonique il aide au renforcement de la santé des patients concernés. Le protocole de traitement du Dr Epineuze repose sur un ensemble de perfusions sous-cutanées permettant notamment au disque intervertébral réhydraté par ce plasma de retrouver son volume normal pour voir la douleur s'estomper. Les articulations des genoux ou des hanches peuvent également bénéficier de ce type d'injections afin d’éviter la pose de prothèse.

Le plasma de Quinton est un extrait d'eau de mer préservé et dilué avec de l'eau de source, en mesure de renforcer la santé et l'immunité cellulaire chez l’être humain. Ce produit naturel a été mis au point il y a plus d'un siècle - en 1904 ! - par un savant français : le physiologiste René Quinton.

Saturday 6 August 2011

Grand rabbin Neofit - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img14/sangue_cristiano.png


Neofit - Il sangue cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona
Le sang chrétien dans les rites israélites de la Synagogue moderne


Grand rabbin Neofit, converti au christianisme et devenu moine, publia en 1803, en langue moldave, le volume « Le sang chrétien dans les rites israélites de la Synagogue moderne » . Ce livre fut traduit en grec en 1843, en italien en 1833.

A la page 19, Néofit y écrit :
« Ce terrible secret n'est pas connu de tous les Juifs, mais seulement des Chakam (docteurs en Israël) et des rabbins, qui portent le titre de « Conservateurs du mystère du Sang ». Ceux-ci le communiquent verbalement aux pères de famille et ceux-ci, à leur tour, confient le secret à celui de leurs fils qui leur semble le plus digne de confiance, tout en y ajoutant des menaces épouvantables contre celui qui le trahirait. Néofit relate ensuite : « Lorsque j'eus treize ans, mon père me prit à part dans une chambre obscure et, après avoir représenté la haine contre les chrétiens comme étant une chose agréable à Jéhovah, il me dit que notre Dieu nous avait ordonné de répandre le sang chrétien et de le préserver pour un usage rituel. « Mon fils, dit-il, en m'embrassant, maintenant que tu es en possession de ce secret, tu es devenu mon plus intime confident, vraiment un autre moi-même ! Puis il plaça une couronne sur ma tête et me donna des explications concernant le mystère du sang, jadis révélé aux Hébreux par Jéhovah ; dorénavant je serai le dépositaire du plus important secret de la religion israélite. Des imprécations et des menaces terribles furent proférées contre moi si jamais je révélais ce secret à ma mère, mes frères, mes sœurs ou ma future épouse. Je ne devais le communiquer qu'à celui de mes fils qui serait le plus apte à le conserver. Ainsi le secret passerait de père en fils à travers les générations jusqu'aux siècles à venir ».



Pour plus d'informations

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img14/neofito.png

Thursday 4 August 2011

Krishnamurti Judi - Audios

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img22/Jiddu_Krishnamurti8.jpg
Krishnamurti Judi - Audios

Jiddu Krishnamurti, (en Télougou జిడ్డు కృష్ణ మూర్తి et en Tamoul கிருஷ்ணமூர்த்தி), né à Mandanapalle (Andhra Pradesh) le 11 mai 1895 et décédé à Ojai, Californie), le 17 février 1986, est un philosophe et promoteur d'une éducation alternative d'origine indienne. Apparue au sein de la théosophie et de la contreculture des années 1960, sa pensée exerça une influence notable sur des auteurs et des personnalités de différentes disciplines. D'abord présenté dès son adolescence par la société théosophique de l'époque comme un messie potentiel, il a opéré un revirement un peu plus tard pour développer une thèse radicalement opposée, reposant principalement sur l'idée qu'une transformation de l'humain ne peut se faire qu'en se libérant de toute autorité. Sa conviction était qu'un tel changement devait passer par une transformation de ce qu'il appelait le « vieux cerveau conditionné de l'homme » (« mutation de la psyché ») afin d'accéder à une liberté que ni les religions, ni l'athéisme, ni les idéologies politiques ne seraient capables de produire, puisque, selon lui, elles ne font que perpétuer les conditionnements.

Tchouang Tseu - Œuvres complètes

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img20/52112088zhuang-zi-gif.gif


Tchouang Tseu - Œuvres complètes

L’œuvre de Tchouang Tseu est un pilier du Taoïsme, elle est considérée comme l'une des plus riche et des plus complexe que nous ait léguée la Chine. Maître TCHOUANG vécut entre 300 et 400 ans avant Jésus Christ. Originaire de la ville de Mong dans l'état de Song, il avait été fonctionnaire d'une manufacture de laque. Ayant méprisé toute fonction publique, il vécut dans l'obscurité qu'il avait voulue, et ne suivit que l'élan de son cœur.


Pour plus d'informations

Wednesday 3 August 2011

David Duke - Zionist Terrorism in Norway - VOSTFR



David Duke - Zionist Terrorism in Norway


The Zionist influence on the recent terrorist attack in Norway and and how Jewish extremists have both led efforts to destroy the West and and now are trying take control of the anti-immigration movement to lead it to failure.



For more

Théodore Kaczynski - La société industrielle et son avenir

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img14/La_Societe_industrielle_et_son_avenir.png


Théodore Kaczynski - La société industrielle et son avenir

Dans ce qui va suivre, nous porterons notre attention sur certains aspects négatifs générés par le système techno-industriel. Certains autres aspects ne seront que brièvement abordés, voire ignorés. Cela ne signifie pas que ces autres aspects ne soient pas importants. Pour des raisons pratiques, nous avons restreint nos propos à des domaines qui ne sont pas bien connus du grand public ou pour lesquels nous présentons du neuf. Par exemple, bien que les mouvements écologistes soient bien implantés, nous avons peu écrit à propos de la dégradation de l’environnement et de la destruction de la biosphère, même si nous considérons cela comme de la plus haute importance.

6. Pratiquement tout le monde s’accorde à reconnaître que nous vivons dans un monde chaotique. Une des manifestations les plus répandues de la folie de notre monde en est le « gauchisme »; une discussion sur le « gauchisme » peut servir d’introduction à une discussion des problèmes de la société moderne en général.
7. Mais qu’est ce que le « gauchisme » ? Durant la première moitié du 20e siècle, le « gauchisme » pouvait grosso modo être identifié au socialisme. Aujourd’hui le mouvement est plus diffus, et il est plus difficile de discerner ce qu’est un « gauchiste ». Quand nous parlons de « gauchistes » dans ce texte, nous pensons principalement aux socialistes, collectivistes, adeptes du « politiquement correct », féministes, homosexuels, défenseurs des droits des animaux et ainsi de suite. Mais tous ceux qui sont affiliés à ces mouvements ne sont pas nécessairement des « gauchistes ». Nous allons essayer de montrer que le « gauchisme » n’est pas tant un mouvement ou une idéologie que la manifestation d’un type psychologique, ou plutôt de différents types. Ainsi, ce que nous appelons « gauchisme » apparaîtra plus clairement au cours de notre exposé sur la psychologie « gauchiste » (voir aussi paragraphes 227-230).
8. Même ainsi, notre conception du « gauchisme » apparaîtra bien moins claire que nous ne l’aurions souhaité, mais il ne semble pas qu’il puisse en être autrement. Tout ce que nous allons tenter de faire sera d’exposer en gros et approximativement les deux tendances psychologiques que nous croyons être les lignes de force principales du « gauchisme » moderne. Nous n’avons pas la prétention d’expliquer tout ce qui fait la psychologie « gauchiste ». Ainsi nous nous limiterons seulement au « gauchisme » moderne. Nous laisserons de côté ce qui pourrait s’appliquer aux « gauchistes » du 19e et du début du 20e siècle.
9. Les deux tendances psychologiques qui sous tendent le « gauchisme » moderne sont le « sentiment d’infériorité » et la « sur-socialisation ». Le « sentiment d’infériorité » s’applique au « gauchisme » moderne dans son ensemble, tandis que la « sur-socialisation » se s’applique qu’à une partie du « gauchisme » moderne, mais cette partie est la plus influente.



Pour plus d'informations

Tuesday 2 August 2011

John Coleman - The Club of Rome

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img16/COR.jpg
John Coleman - The Club of Rome

The Club of Rome (COR) is the chief “think tank” for the New World Order that was unknown in America until exposed by Dr. Coleman in 1969 for the very first time and published under the same title in 1970.
Set up on the orders of the Committee of 300, its existence was denied until the silver anniversary celebrations of its founding held in Rome 25 years later. The COR plays a vital role in all U.S. Government planning, internal and external. It has nothing to do with Rome, Italy or the Catholic Church. The name was chosen deliberately to deceive.
More recently it has acted as the foreign policy think tank of the Committee of 300 and carried out its decisions. Some of the wealthiest families of Europe and the US belong to the COR, whose membership list remains a closely-guarded secret. It is known that the late Giovanni Agnelli, also a top Illuminati figure, was one of its most influential members, whose council was sought by such world leaders as Winston Churchill, Nikita Khrushchev and President H.W. Bush.
The COR was responsible for a major population study the purpose of which was related to population control, completed in1968. Another prominent COR member, Aurelio Peccei advocated carrying out the suggestion of Bertrand Russell, the introduction of a plague similar to the Black Plague that would wipe out unwanted people and bring about a drastic reduction in population in countries like South America and Africa. Nuclear power stations generating the cheapest source of electric power known to the world were bitterly opposed by the COR from their very inception, to protect the oil industry, many of whose top executives belong to the COR and the Illuminati.

For more

Monday 1 August 2011

John Coleman - The Rothschild Dynasty

http://www.the-savoisien.com/blog/public/img16/rothschild.jpg
John Coleman - The Rothschild Dynasty

This book by Dr. John Coleman, author of The Committee of 300, tells how Mayer Amschel, the founder of the “Red Shield” dynasty, acquired his first fortune. It is a far cry from the myths and legends that still surround the man who began as a rag and bone merchant and pawnbroker, working out of a small house on Judenstrasse, Frankfurt on the Main, Germany, where he lived with his wife and family.
The events attributed to history are often caused by a “hidden hand” pulling the strings of kings, emperors, princes and potentates from behind the scenes. This phenomenon is explained, and the legends that have grown up around the Rothschilds are demolished by this book that also reveals the Rothschild’s intriguing that brought down men like Napoleon and Tsar Alexander II of Russia.
Legend has it that Mayer Amschel Rothschild’s “genius and financial skills” were inherited by his sons, but the truth is quite a different story, as Dr. Coleman makes very clear in this well documented account that goes far beyond the best known legends cloaking the true character of the family.
Exactly how Mayer Amschel Rothschild “struck it lucky” and the steps he took that brought the family from obscurity to “virtual rulers of all Europe,” makes fascinating reading.
This outstanding book is not only about the past, it is also about the present and the future. It will help to explain many of the events that perplex the ordinary people like the war in Iraq and the war threats against Iran.

For more